Utrzymanie i konserwacja oprogramowania firmy

Utrzymanie i konserwacja oprogramowania firmy

Wdrożenie w firmie oprogramowania SAP jest pierwszym krokiem do poprawienia jej funkcjonowania. System SAP wspiera działalność przedsiębiorstwa, zwiększa jego wydajność i monitoruje najważniejsze procesy. Dzięki ciągłemu rozwojowi i modyfikacją dotyczy już praktycznie wszystkich działów funkcjonowania firmy. Aby system działał prawidłowo, istotna jest prawidłowa administracja systemu.

SAP Maintenance – poziomy współpracy

Administracja systemami SAP jest niezbędna, aby zapewnić dużą wydajność, funkcjonalność i bezpieczeństwo oprogramowania. Firmy mają możliwość albo podjąć ją w ramach własnych wewnętrznych działów IT, albo we współpracy z firmami zewnętrznymi. Drugie wymienione, oferują następujące pakiety administracji: platinum (oddanie pełnego nadzoru fachowcom), gold (uzupełnienie własnych działów informatycznych), flex (jednostkowe podejścia). 

Utrzymanie podstawowe i rozszerzone

Utrzymanie systemu SAP może odbywać się także w poziomie wsparcia Enterprise i Standard. Jest to poziom rozszerzony i podstawowy. Różnią się one miedzy sobą nie tylko ceną, ale i poziomem wsparcia przedsiębiorstwa oraz czasem, w jakim reaguje zewnętrzna firma na konkretny problem. W ramach wsparcia rozszerzonego firma korzystająca z usług ma dodatkowo możliwość skorzystania z dodatkowych szkoleń dla pracowników firmy. Wybór konkretnego wsparcia warto dokładnie przemyśleć i dopasować do indywidualnych potrzeb.